شهرآهن | قیمت آهن آلات | شهر آهن| فروشگاه آهن آنلاین

مجموعه شهر آهن در زمینه تأمین کننده آهن آلات قیمت میلگرد ساختمانی اعم از قیمت میلگرد ، قیمت تیرآهن ، قیمت ورق گالوانیزه ، قیمت میلگرد می باشد.

شهرآهن | قیمت آهن آلات | شهر آهن| فروشگاه آهن آنلاین

مجموعه شهر آهن در زمینه تأمین کننده آهن آلات قیمت میلگرد ساختمانی اعم از قیمت میلگرد ، قیمت تیرآهن ، قیمت ورق گالوانیزه ، قیمت میلگرد می باشد.

مجموعه شهر آهن در زمینه تأمین کننده آهن آلات قیمت میلگرد ساختمانی اعم از قیمت میلگرد ، قیمت تیرآهن ، قیمت ورق گالوانیزه ، قیمت میلگرد می باشد.

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت تیرآهن

قیمت تیرآهن

موارد اثرگذار بر قیمت روز تیرآهن در بازار

قیمت آهن آلات یکی از تاثیر پذیرترین مسائلی است که پیشامدهای هر نوع دخالت و ایجاد حدود توسط دولت در بازار، ناهماهنگی نرخ تولیدات با کیفیت آنها خواهد بود.اگرقیمت شمش یا میلگرد بر پایه واقعیت های بازار، نرخ مواد اولیه، هزینه های انرژی و دستمزد و…و البته مطابق باقیمت روز تیرآهن آلات در بازار جهانی تعیین شود بهتر از این است که به صورت دستوری قیمت ویژه ای مشخص شود ویا اینکه قوانینی به تولیدکنندگان و بازار تحمیل شود که با تعیین دستوری نرخ فرقی نداشته باشد. سالها نظاره گر نتایج تعیین نرخ و مداخله دولت در بازار را بودیم. پیامدهای آن تصمیم ها تا سال گذشته نیز ادامه داشت.وقتی یک نیرو خارج از بازار وضعیت قیمت تیرآهن را کنترل میکند کمترین اتفاقی که می افتد غیرواقعی بودن قیمت هاست.بصورت حتم نرخ واحدهای تولیدآهن آلات همیشه ثابت نخواهد ماند. دراین شرایط تولیدکننده ورق یا میلگرد و یا هر فرآورده دیگر دو راه بیشتر ندارد:


قیمت تیرآهن امروز آلات تولیدی خود را با بهره بسیار ناچیز و حتی با ضرر بفروشد.

باید با اندیشه قیمت آهن آلات را کم کند.

مدیرشرکت ام سون متالز در این باره می گوید :حدود ١١ درصد تفاوت قیمت شمش بابت پوشش هزینه تولید و تبدیل آن به میلگرد از موارد سود نوردکاران در نظر گرفته شده است.طبق تجربه ٣٠ ساله دخالت دولت در اقتصاد قیمت آهن آلات نتیجه خوبی نداشته ودر آینده نیز به همین صورت خواهد بود.همچنین رضا زائر حیدری به عنوان یکی ازتحلیلگران بازار در خصوص این قانون می گوید:دخالت دولت در قیمت گذاری در روال روزمره عرضه و تقاضا اختلال ایجاد می کند.

  • شهر آهن
  • ۰
  • ۰

قیمت میلگرد

قیمت میلگرد

دلایل افزایش قیمت میلگرد کویر کاشان

قیمت روز میلگرد کویر کاشان

روند تغییرات قیمت میلگرد امروز کویر کاشان 

با شروع هفته دوم آبان ماه قیمت میلگرد کویر کاشان هم چنان ثابت اعلام شده و از روند جاری در بازار آهن آلات داخلی تبعیت کرد. بنابراین در روز ۶ آبان مشاهده کردیم که قیمت میلگرد کویر کاشان برای سایز ۱۲ و ۱۴ به میزان ۲۵۵۰ تومان اعلام گردید. هم چنین با شروع هفته دوم آبان ماه شاهد نوساناتی در بازار میلگرد ترکیه بودیم. این امر سبب گردید که ناهماهنگی در بازار میلگرد و تردیدهای موجود سبب شد که کارخانه ها اندکی با احتیاط عمل کنند. بنابراین میلگرد صادراتی این کشور به میزان ۵۱۵-۵۱۰ دلار به ازای هر تن فوب اعلام گردید که این قیمت ها بر بازار داخلی ایران نیز تاثیرگذار بوده است.


بنابراین طبق آمارهای منتشر شده با شروع هفته دوم آبان ماه اغلب کارخانه های تولید قیمت میلگرد قیمت های خود را ثابت اعلام کردند و کارخانه ذوب آهن نیز ۲۰-۱۰ تومان افزایش قیمت را گزارش کرد. طی هفته قبل از آن در واقع حجم کار بازار در روز یک شنبه مشاهده گردید و در روز دوشنبه مجددا افت کرده و در روز چهارشنبه در کارخانه ذوب آهن اصفهان به میزان ۲۲۷۹۴ ریال رسید.


بازار آهن آلات در حال حاضر به دو بخش تقسیم گردیده است. یکی تولیدکننده های بزرگ و دیگری تولیدکننده های کوچک. در روزهای جاری بازار بیشتر در دست تولیدکنندگان کوچک می باشد چراکه در حال حاضر میزان تقاضا برای خرید آهن آلات کم بوده و کارخانجات بزرگی مانند ذوب آهن اصفهان کنترل بازار را در دست ندارند. این آمار موجب نگرانی می باشد چراکه نشان دهنده این مطلب است که اقتصاد کشور کوچک گردیده است. این در حالی است که در بخش صادرات بازار موفق عمل کرده و در این بخش شاهد روند صعودی بوده ایم.

  • شهر آهن
  • ۰
  • ۰

قیمت ورق گالوانیزه

قیمت ورق گالوانیزه

نوسانات داخلی قیمت ورق گالوانیزه طی روزهای گذشته


افزایش قیمت ورق گالوانیزه فولاد مبارکه

شرکت آهن و فولاد مبارکه، قیمت ورق گالوانیزه خود را هم در بخش صادرات افزایش داده است، در حالیکه میزان تقاضا ثابت بوده است.خبرگذاری ها خاطر نشان کرده که این شرکت، قیمت ورق گالوانیزه ۱ میلیمتری تولیدی را  به بازار داخلی حدود ۳۷۳۰ تومان  در هر کیلو کارهای سابق عرضه داشته است.


قیمت  روز ورق گالوانیزه از سوی رقبای دیگر در دو هفته گذشته پایدار بوده است. فعالان بازار گزارش کردند که تنها شرکت فولاد هفت الماس، در حال ارائه ورق گالوانیزه خود به بازار می باشد. قیمت ورق گالوانیزه ۱ میلی متری از هفت الماس۳۷۰۰ تومان در هر کیلو است. فروش ورق گالوانیزه امروز تولیدی کاشان طی تقریباً دو هفته ۴۰ تا ۵۰ تومان در هرکیلو ، با افزایش تقاضای داخلی، افزایش یافته است. در حال حاضر، پیشنهاد قیمت ورق گالوانیزه ۱ میلیمتری ازکاشان با نرخی حدود ۴۲۸۵ تومان در هر کیلوعرضه می شود.


افزایش قیمت ورق گالوانیزه کاشان در میان افزایش قیمت های داخلی


سقوط  قیمت گالوانیزه کاشان در حالی اتفاق افتاده است که بازار داخلی  بسیار نامطلوب و دریافت پیشنهاد ازسوی خارج از کشور تقریباً صفر است.


قیمت ورق گالوانیزه کاشان  ۴۲۸۵ در هر کیلو بوده است، که به میزان ۳۰ تومان در هرکیلو از هفته گذشته و ۵۵ تا ۶۰ تومان در هرکیلو از  شاخص این محصول در دو هفته قبل ، افزایش داشته  است. به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه به میزان ۵۷ تومان در هر کیلو طی بیش از دو هفته و خرید بسیار ناچیز در تمام مقاصد، صادر کنندگان مجبور به عقب نشینی شده اند. یک معامله گرایرانی به خبرگذاری ها گفت: “تقاضای ورق گالوانیزه  در بخش صادرات و بازار داخلی بسیار ضعیف است.”

  • شهر آهن